۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه

آموزش تاتو ، فر و رنگ مژه

آموزش تاتو ، فر و رنگ مژه
سعی کنید مشتری را روی تخت مناسب بخوابانید زیر سر او را کمی بلند کنید . و روی او را بپوشانید تا سردش نشود. رنگ را در جای سرد مدت بیشتری طول می کشد تا عمل کند. ..

آموزش تاتو ، فر  و رنگ مژه 2009
رنگ کردن مژهها
سعی کنيد مشتری را روی تخت مناسبی بخوابانید زیر سر او را کمی بلند کنيد. وروی او را بپوشانيد تا سردش نشود. رنگ در جای سرد مدت بيشتری طول میکشد تا عمل کند.
·         با کرم پاک کننده ارايش چشمها را تميز کنید واز تونر استفاده کنيد تا اگر چربی مانده باشد روی مژه ها را از بين ببرد. 
·         با گوش پاککن دورادور چشمها و زير مژه های پايينی و محلی که نميخواهيد رنگ کنيد را با وازلين بپوشانيد. وازلين نبايد با مژه ها تماس پيا کند.
·         پد های پنبه که گرد هستند را از وسط ببرید و نم کرده زير مژه های پايينی يندد و تا وقتی که از او نخواسته ايد باز نکند.
·  رنگ انتخابی را به اندازه ۲ سانتيمتر داخل بيد شيشه ای بريزيد.
·  ۱۱ قطره اکسيدان روی ان بچکانيد
·  مواد را با برس خوب مخلوط کنيد و از ريشه تا نوک مژه را رنگ بزنيد خيلی سريع و با دقت تمام بزنيد. طوریکه همه مژه ها را با رنگ پوشانده شود. مواضب باشيد تا رنگ داخل چشم نرود.
·  اگر رنگ داخل چشم رفت و مشتری احساس سوزش ميکند سريع رنگ را تميز کنيد و بگزاری تا چشمهايش را با اب بشورد و از او بخواهيد چشمايش را داخل کاسه اب باز و بسته کند تا وقتی که تا احساس سوزش از بين برود. اگر فکر میکنيد کافی نیست با چشم پزشک تماس بگيريد 
·   وقتی رنگ را به مژه های يک طرف زديد  با گوش پاککن رنگهايی که به پوست تماس دارند را تمييز کنيد و با پنبه نم چشم را بپوشانيد و طرف ديگر را رنگ کنيد.  هيچوقت مشتری را تنها نگزارید. هر ۵ تا ۱۰ دقيقه رنگ را چک کنيد.
·  بعد از ۱۱ تا ۱۵ دقيقه از مشتری بخواهيد تا دستش را بگذارد روی يک چشم تا شما بتوانيد براحتی با طرف ديگر کار کند
  پنبه بالای مژه و پايين مژه را با هم طوری از چشم دور کنيد که در اولين حرکت بیشتر رنگ بين پنبه ها از چشم برداشته شود. با پنبه مرطوب دیگر شروع به تمييز کردن بقيه رنگ از روی چشم کنيد تا جايي که ديگر پنبه رنگ نگيرد.
·  همين کار را با چشم ديگر انجام دهید و با پنبه خيس با آب ولرم چشم را ماساژ دهید و از او بخواهيد تا به آرامی چشمهايش را باز کند. اگر ناراحتی نداشت از ژل چشم استفاده کنید و مژه ها را شانه کنيد
·  ايينه را به مشتری بدهيد تا بينيد ايا راضی هست يا نه.
·  بهتر  است برای افراد بلوند از رنگ قهوهای استفاده شود .اگرچه رنگهای سیاه پرکلاغی بیشتر مورد محبوب همه افراد  در روی مژهها است.
·  یادتان نرود اگر فردی تا ۶ ماه مژه های خودرا دوباره رنگ نکند باید تست حساسیت پوستی بدهد برای اینکه بدن هر ۶ ماه عوض میشود.
·         ا  ين رنگ ۶ تا ۸ هفته دوام دارد. بايد مشتری از مواد پاککننده ارايشی غير روغنی مانند لوسيون های صورت برای تميز کردن ارايش خود استفاده کند تا عمر رنگ زيادتر شود
خرید پستی خرید اینترنتی آموزش تاتو
خرید پستی خرید اینترنتی آموزش تاتو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر