۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه

سریال افسانه جومونگ


سریال جنجالی و دیدنی افسانه جومونگ
سریال افسانه جومونگ
سریال افسانه جومونگ با بازی زیبای سونگ ایل گوک بازیگر کره ای که نقش مقابل گونگ بوک در سریال امپراطور دریا را بازی کرده این روزها مورد توجه مخاطبان ایرانی قرار گرفته است.
سریال افسانه جومونگ
زیرنویس فارسی
قابل اجرا در دستگاه های خانگی
کیفیت بسیار عالی

سریال افسانه جومونگ با بازی زیبای سونگ ایل گوک بازیگر کره ای که نقش مقابل گونگ بوک در سریال امپراطور دریا را بازی کرده این روزها مورد توجه مخاطبان ایرانی قرار گرفته است. اغلب بازیگران این سریال در سریالهای جواهری در قصر و امپراطور دریا بازی کرده اند. برای مثال سونگ ایل گوک در نقش پرنس جومونگ - بانو چوئی (جواهری در قصر)  و ....

این سریال در 81 قسمت بر روی 6 دی وی دی با فرمت RMVB و کیفیت تصویر عالی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.  نسخه زیرنویس فارسی آن  تهیه شده و در اختیار شما قرار میگیرد.

خلاصه سریال:
جو مُونگ بنیانگذار گُوگوریو در سال ۳۷ قبل از میلاد بود. او پسر ژنرال هه مُوسو و بانو یو هوا بود و نزد شاه گئوم وا بزرگ شد.امپراتوری گوجوسون کره به دست امپراتوری هان چین می‌افتد. تنها چیزی که باقی می‌ماند تعدادی پادشاهی کوچک که چاره‌ای جز آرام گرفتن در برابر امپراتوری چین را ندارند. در این سریال چینی‌ها نقش بیرحمی دارند و سلاح‌های آهنی جدیدشان، از قبیل زره پوش‌ها را روی اسیرهای فراری کره‌ای امتحان می‌کنند. هه موسو، جنگجویی شجاع، با همراهی گئوم وا، ولیعهد بویو، گروهی را برای مقابله با بیرحمی‌های چین تشکیل می‌دهد، دامول گون (ارتش دامول) گروهی از سربازها که از فراری‌های گوجوسون دفاع می‌کنند. هه موسو در مبارزه‌ای با سربازهای چینی زخمی شده و فرار می‌کند. بانو یو هوا، پرنسس قبیله هه‌بک او را شناور در آب و نیمه جان پیدا کرده و از او مراقبت می‌کند. آنها کم کم به هم علاقه‌مند می‌شوند، ولی چینی‌ها همچنان به دنبال هه موسو هستند و وقتی از پناه دادن بانو یو هوا به هه موسو باخبر می‌شوند، تمام قبیله هه‌بک را ویران می‌کنند. او فرار کرده و در طول راه با کاروانی از قبیله گیه‌رو روبرو می‌شود. رییس کاروان، یون تابال، که همینطور حکمران قبیله گیه‌رو است، به او پیشنهاد کاری در کاروان می‌کند.


وقتی یون تابال در گفتگویی که بین آنها می‌شود، شوکه شدن مهمانش را بعد از شنیدن خبر نابودی قبیله هه‌بک می‌بیند، مظنون می‌شود که خود مهمانش هه موسو باشد.


روز بعد کاروان به خاطر درد زن یون تابال که باردار بوده متوقف می‌شود و در همین هنگام راهزان‌ها با کاروان حمله می‌کنند و هه موسو کمک کرده و با راهزن‌ها مبارزه می‌کند. کاروان نجات پیدا می‌کند و دختر یون تابال، سُو سونو به دنیا می‌آید.
http://mahdecd.persiangig.com/KharidPosti.jpg 
http://mahdecd.persiangig.com/KharidPosti.jpg
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر