۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه

سی دی آموزش کامل رقص آذری


رقص آذری
آموزش رقص آذری در دو سی دی به صورت تصویری با کیفت عالی و زیرنویس فارسی . در دیسک عمل آموزش رقص آذری و در دیسک دو کلیپ هایی از آموزش های دیسک اول رقص آذری .
قیمت : 6000 تومان
سی دی آموزش رقص آذری
در 2 حلقه
حلقه اول آموزش کامل از ابتدا تا انتها
حلقه دوم تصاویری از جشنهای زیبای آذریها با اجرای همان تکنیکهای آموزش داده شده در دیسک اول
رقص يكي از شاخه هاي جدايي ناپذير هنرهاي زيباي ملت هاي جهان است . هر ملتي داراي رقص هاي مخصوص به خود مي باشد . در عصر حاضر اين نوع هنر انكشاف زيادي نموده و در نوع خود به شاخه هاي گوناگوني تبديل گشته است . رقص نوعي از هنرهاي زيباست كه بر اساس اجراي حركات موزون و كشش بدن انجام مي شود .

سی دی آموزش رقص آذری ترکی

  رقص در واقع از تركيب سه زبان بوجود آمده است : 1- زبان حركات دست ، 2- زبان حركات صورت و اعضا آن ( ميميك) 3- زبان حركات اندام و بدن انسان ( پانتوميمي )
رقص اكثراً به دو گروه تقسيم مي شود . 1- رقص هاي دسته جمعي ( گروهي ) 2- سولو ( رقص هاي انفرادي ) . ما معتقديم كه رقص هاي دسته جمعي در زمانهاي بسيار قديم بوجود آمده اند و رقص هاي انفرادي هم در دوران تمدن و فرهنگ كه اديان بوجود آمده اند خلق شده اند . كمال حسن اف مي گويد : (( آتش پرستي همانطور كه معلوم معلوم مي باشد مدت زمان زيادي است در آذربايجان رواج داشته است . آتش تمامي ترسهاي انسان اوليه را محو نموده و براي او گرمي و حرارت و غذاهاي خوشمزه تر و متنوعي داده و از حيوانات وحشي محافظت كرده است . انسانهاي معتقد به نيروي آتش در احلاف توده هاي آتش مي رقصيدند ، و از بالاي آن مي پريدند . آنها حتماً دسته دسته يعني به صورت گروهي در اطراف آتش حلقهو يا نيم حلقه زده وبه سرعت به گردش مي آمدند (چرخ مي زدند) ... آنها بعداً به تدريج ويژگي ديني مراسم و شكل و عبارت را تغيير داده و به شكل هنر در آوردند . ... هنوز هم رقص هاي ديني هر چند به تعداد اندكي به دست ما رسيده اند موجود مي باشند به عنوان مثال : (( قودو )) ، (( سمني )) ،  لگين آتداندي
قیمت 5000تومان
خرید اینترنتی - خرید پستی
خرید اینترنتی - خرید پستی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر